Wednesday 18 July 2012

Kolej oh kolej

Assalamualaikum n haiiiiii!


Hai tu kasi bersemangat sikit ok! Sebabnya? sebab aku masih lagi berdukacita tengok keputusan kolej. Permohonan gagal! Adoi! Ni first time aku x dapat kolej sepanjang aku study dari diploma hingga ke degree. Sob3..sedihhh..sem depan nak dok mana ni? merempat bawah jambatan ke?iskkk..nasib baik Aida, Mas ngan Siti pon x dapat..haha..jahatnya aku..eh bukan apa..at least aku tak keseorangan la kan..hurmmm..sekarang ni kolej sangat demand since beribu2 orang nak dok kolej..kalau kupon kau kurang dari 20, jangan harap kau dapat kolej la..kupon kitaorang memang kurang dari 20 la..sem ni memang kitaorang x sempat nak join aktiviti kolej kot sebab bz sangat2..hari2 minggu kitaorang dihabiskan dengan buat lab report aje..haishhh..budak2 sains ni macam x de life pulak kan?kalo sem lepas kupon memang banyak, dalam 20 lebih la sebab kitaorang join kelab koir..haha...lantak la suara macam kambing pon..asal dapat kupon..ye dak? sem ni macam harammm..masuk kelab pencinta kuceng, tapi x aktif langsung..kalo x aktif tu paham2 je la....mesti xdop kupon punya..xpela..xde rezeki la tu...mintak2 la rayuan tu dapat sebab kalo leh aku x nak dok luar... =(

benar2 meruntun hatiku...woooo ='(
love,
NR

0 orang menaip:

Blog aku, suka hati aku. Powered by Blogger.
Black Moustache
 
blog template by suckmylolly.com