Tuesday 17 July 2012

First & Foremost

Salam n hai


My name is Nurliyana bt Rosli...errrr..ermmm..sengal..macam karangan darjah 1..haha..ok2..serius2..nama aku as stated before..tahun ni umur aku dah 23 tahun..skang study kat UiTM Shah Alam course Bachelor Science (Hons) Applied Chemistry (perghh nama lengkap tau..heehooo).. Asal Marang, Terengganu..the most popular daerah in Terengganu..haha..Single mingle lagi okeng...Anak sulung daripada 4 orang adik beradik..errr..emmm..sudah2..out of idea..haha

Sebab  utama aku bukak blog sebab aku bosan..aku xtau nak buat apa time cuti sem yang aku dah boleh expect boring ni...aku x mengharapkan langsung ada orang follow blog aku ni sebab aku tahu entrynya macam sampah..haha..xkisahla..aku buat blog ni pun just untuk tempat aku meluahkan perasaan instead of FB..aku rasa FB bukan lah tempat yang proper untuk meluahkan perasaan..kang x pasal2 ada orang terasa pulak kennn..so, dengan adanya blog ni, bolehla aku mengarut kat sini even x de orang layan atau baca..layankan aje..kui3..ok lah..mukaddimah xleh panjang sangat..haha..sampai ketemu

love,
NR

0 orang menaip:

Blog aku, suka hati aku. Powered by Blogger.
Black Moustache
 
blog template by suckmylolly.com