Sunday 22 July 2012

Dok Tahu Nk Letok Tajuk Gape

Assalamualaikummm


Bosannye hari ni..xtau nak buat apa..mood pun xde..sebab?sebab aku JAUH hati sebab xde progress (x abis2).hoho..dah la..malas nak layan hati aku yg cepat perasan ni.haha..aku kalo sedih2 ni aku suka buat benda2 yg leh datangkan mood aku balik..tetiba pulak aku teringat kt Hlovate..kenal x sape dia?kalo x kenal Google aje lah..hehe..First novel dia yg aku baca 5 tahun 5 bulan..tu pun aku copy dari kawan aku..kawan aku baca online je..aku pun x tau kat mana sebab x tanya..main copy aje..hehe.aku suka novel dia sebab ayat2 dia dalam novel memang sempoi aje..dia ni sebenarnya budak medic kt Uk kalo x silap..memang awesome lah!doktor yg sempoi gitu.

Lepas baca 5 tahun 5 bulan, aku baca Tunas ngan aA+bB..yg ni pulak aku pinjam dari kawan aku, Izzati..aku x beli pun..haha..tapi antara tiga2 novel ni aku paling suka Tunas..sebab cita dia pasal kehidupan pelajar kat asrama penuh..cita pasal budak pandai yg gila2..bila aku baca, aku rasa macam masuk sekali pulak dalam novel tu..macam seronok gila je sekolah diaorang..berangan nak ada sekolah macam tu..tapi sekolah aku dulu hampeh je..mungkin sebab sekolah aku sekolah agama, so pergaulan antara laki ngan pempuan tu agak terbatas sikit la..x boleh nak huu haa huu haa sangat..ekeke..lepas diaorang abis belajar, masing-masing fly kot..yelaa nama pun budak2 pandai kangg..

aA+bB pulak kesinambungan daripada cita Tunas..cita ni background dia kat oversea la sebab si Addin ni (watak utama) further study kat sana..cita ni pun best jugak sebab buat aku rasa macam tengah belajar oversea je..hehe..FYI dulu cita2 aku nak jadi doktor, belajar kat UK..tapi SPM cikai je, x dapat straight A, camne nak fly..haha..lawak pulak bila ingat balik.berangan je lebih..at last kawan baik aku yg fly ke Republic Czech amik medic..tahniah Muneera! =) berbalik pada cita aA+bB ni, dia lebih kepada cita orang dah besar, dah x de cita pasal budak2 sekolah sebab dalam cita ni dia kawin ngan Benz, seorang jurutera..memang wow la!dulu cita2 aku pun nak kawin dengan engineer sebab kaya.haha..ex aku yg first dengan 2nd pun adalah seorang pelajar engineering;chemical ngan mechanical..kui3..tapi jodoh tak panjang sebab nawaitu aku salah kot..kah3..sudahhh2 =D

Eh lagi satu novel Versus..yg ni pun bagus jugak sebab dia islamik sikit..tp aku kurang sikit ngan novel ni..so x tau nk cita apa..keh3..jahat...... =P





ni sume yg aku dah baca =)

kasi besar skit..lom baca lagi..ada sape2 nak hadiahkan?haha


Nanti kalo aku jumpa tiga2 novel ni, aku nak beli la..nak baca balik..hehehe..lagi satu nak cari novel dia yg tajuk 'Contengan Jalanan'..ok lah aku nak pegi hidang makanan.Selamat Berbuka! =D

Love,
NR

0 orang menaip:

Blog aku, suka hati aku. Powered by Blogger.
Black Moustache
 
blog template by suckmylolly.com