Wednesday 18 July 2012

Gila update

Assalamualaikum n hai!

Hoi aku da confuse! ni blog atau twitter??setiap masa aku update.haha..ah lantak la..blog aku kan, suka hati aku la..kih3..xlaa sebenarnya aku tengah boring ni..xtau nk buat apa..tengok tv pun asyik pasang astro ceria je..haishhh...

Da bosan sangat tadi aku try la godek2 Samsung Galaxy Tab yang makcik aku punya..terasa diri begitu jakun pulak..yelaa aku mana pernah main benda2 alah yang menggunakan touch screen ni..handphone aku sendiri pun xde touch screen..tapi seronok jugak..macam2 la ada kat dalam tu kn..tp aku bukak FB je tadi..tengok2 kot la ada innbox message drpd dia..yelaa sebelum ni kitaorang banyak berkomunikasi ikut message tu je..x main la komen2 kat public..haha..tapi kan....hampa...inbox kosong..huk3..x pela..dia bz ada kem skang..hehe..cehh aku  ni, bajet dia pakwe aku plak ken nak mesej2 aku bagai..hahaha.biarlaaa.....

cehh nak jugak tunjuk kan??abaikan pengesat kaki tu..haha

love,
NR

0 orang menaip:

Blog aku, suka hati aku. Powered by Blogger.
Black Moustache
 
blog template by suckmylolly.com